SKOLANSKOLANSKOLAN

Förlåt för att jag suger på att blogga,förlåt för att jag inte orkar blogga,förlåt för att jag att har lust att stänga ner min blogg. Haha ja jag tycker synd om mig själv thats it. Jag är rastlös det är därför jag blir såhär. Sitter just nu på bibblan med nazanin och har två timmars hål sen musik. Det roligaste ämnet i alla mina år på skolan..
Min planering framöver!
-
Idag: Kalas hemma hos jonathan med hans släkter. Tårta och andra gosaker:)  
Imorgon: Älskling fyller år 17 ♥ sen ska vi även hälsa på hans mormor.
Fredag: Fest hos robin och nazanin för att min pojkvän fyller år. Kult
Lördag: Bada på Edda hallen med jonathans familj och några rönnskär personaler tror ja?
Söndag: Umeå för att hälsa på jonathans morfar för första gången:)


Kommentarer
Postat av: pia

nääääe sååååååååå kuuuuuuuuuuuuuuuuul. Du har ett sånt roligt liv:) love ya

2010-11-17 @ 13:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0