Min helg!

Min helg har varit skit bra! Om ni vill veta vad jag gjort - se tillbaka på bloggen. Lördag så for vi ju och bada,gud vad roligt vi hade! Eller iaf jag och älskling. Vi busa i vattnet och var allmänt barnsliga. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Det var iaf hur skönt som helst att bada, särksillt när man var bakis. Sen for vi hem och mööös :)
Igår åkte vi till umeå med jontes familj och hälsa på hans morfar och fru,det var första gången för mig så jag var en aning pirrig. Dom var iaf jätte gulliga mot mig och dom bjöd på väldigt mycke god mat.
Nu ska jag logga ut från datorn för att planera grupparbetet mera här på skolan. Bloggar inge mer idag så puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0