Living in love!

Hej!
Nu har vi kommit hem från älsklings mormor. Vi åt middag där och spelade bingo som vi gör varje söndag då vi kommer och hälsar på fast denna gång var lillebror alle och ''kusin'' maja där. Trevligt hade vi väll. Drack två koppar kaffe så jag hoppas att jag sova nå ikväll för imorgon börjar verkligheten igen. Har verkligen inte saknat skolan! Har haft helt underbart på lovet!
Men nu taggar vi nästa lov..som är om ett jävla bra tag. Jag och älskling hade tänkt lägga oss i badet nu,kanske lite för sent för det,men jag har ju faktiskt sovmorgon till 12 imorgon så det kan väl inte skada så mycket.
Hörs imorgon,puss

(inlägget skulle egentligen publiceras för en halv timma sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0