jag kan inte sova..

jag kan verkligen inte sova! Har försökt nu i två timmar. Just nu ligger gubben och dreglar lite på min kudde. Trevligt. Nä men jag får väl uppdatera medans jag kan och just nu KAN jag verkligen.
'
Vad händer imorgon?: Fara till solbaken och köpa hårfärg och massa annat skit.
Vad händer på Torsdag?: Ska förmodligen till stan och inhandla lite saker till helgen,sen hoppas jag på att hitta på nått kult.
Vad händer i helgen?: Förmodligen ska vi ha älsklings födelsedags fest då samtidigt som vi firar halloween! Det blir väl äta god middag med trevligt folk,dricka,dansa och ha kul!
Sen på måndag börjar skolan om,så njut medans ni kan!!

Fina Angelica blick!

Kommentarer
Postat av: Nazanin

ANGELICA BLIC<3<3<3<3<33

2010-11-03 @ 09:53:35
URL: http://nazaningustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0