FREDAG

HEJ!

Om 1 och en halv timma så har vi helg. Kan det bli bättre! Har sovit väldigt lite inatt så jag är grymt trött och sliten men får ju helt enkelt skylla mig själv. Ikväll blir det party,orkar man ens det? Joo klart man gör men jag får nog ta och sova lite när jag kommer hem så att jag inte bli allt för ''lullig'' kväll. Föresten igår fyllde min älskling år men vi gjorde inte så speciellt mycket bara mööööös. Nej nu får jag ont i huvudet pga min syn som inte pallar att kolla på skärmen. kram ♥




Kommentarer
Postat av: jadu;)

Är det du på bilden:)

2010-11-26 @ 20:59:03
Postat av: Josefin

Joo det är jag :)

2010-11-27 @ 16:07:57
URL: http://josefiinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0