trööött

Nu har jag suttit här vid datorn sen kl 10 då vi kom hem från jonathans mormor där vi åt glass och fick två presenter som hon köpt i Turkiet till mig eftersom att dom nyss kommit hem därifrån. Fick ett armband och ett linne. Hans mormor är så himla söt och snäll. Tycker verkligen om henne! Jaja tillbaka till varför jag suttit vid datorn tills nu är för att jag skrivit klart på kommunikations arbetet som ska lämnas in imorgon. Tur att vi har sovmorgon till 20 över 1 imorgon annars hade jag varit dööd imorgon som egentligen skulle måsta vakna halv 6.. Jaaja nu ska vi sätta igång en film och sen susa.
PUSS OCH KRAM sweet dreams!



JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Steffi

Vad ful du e! Skojs! Vi ses snart... vi åker upp den 10. Jag vill ha god mat väntandes tack!!

Puss å kram.

2010-05-27 @ 14:21:49
URL: http://vadvardetsteffisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0