helg!!

Hejsan!
Är ledig imorgon från skolan pga nån anledning och det känns ju hur skönt som helst! Imorgon fyller mor min år eller rättare sagt idag eftersom att klockan är över tolv. GRATTIS MAMMA! ♥♥ Det blir iaf att grilla och äta massa gott hela helgen!
Jag och älskling ska kanske vara barnvakt imorgon så det blir inte festa för våran del men på lördag blir det grilla och äta gott med trevligt folk! Har hört att det ska vara bra jätte bra väder i helgen men det återstår att se!
Nu ska jag och älskling krypa ner i sängen. Tyvärr är inte älskling ledig imorgon så jag blir ensam hela morgonen..=(
Sovgott!
Idag blir du 44 år..svårt att tro!! Jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0