Har tråkigt!

Du är tillsammans med- Jonathan Eriksson
Och varför det- för att jag älskar han så jävla mkt!
Har han fått något smeknamn av dig- älskling,gubben,snutti,plutti osv..
När blev ni tillsammans- för ungefär 2 år och några månader sedan.
Hur täffades ni- Kåken 
Kände ni varandra innan ni blev ihop - Nej,visst bara vem han var.
Hur gammal är han- 16 snart 17
Älskar du honom- Om jag gör! ♥
Har du roligt med honom- Jaa, alltid!
Skulle du kunna bo med honom- Självklart!
Beskriv honom med tre ord- Omtänksam,rolig och min!
Har du gjort ett sugmärke på honom- haha jo förut!
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans- för alltid hoppas jag!
Får han dig att skratta- Oja
Säg ett ord hur du känner för honom- kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop- allt möjligt
Får du fjärilar i magen när du ser honom- jadå
Vad är det finaste du fått av honom- han är det finaste jag har!
Har ni samma humor- haha vi båda har dålig humor så..
Planerar ni framtiden ihop- självklart!
Skulle han bli en bra pappa- Det tror jag nog!
Vad gjorde ni senast ni träffades- pussas ♥
Vad gör han när han inte är med dig- saknar mig såklart!
Är du svartsjuk på andra tjejer- nädå.
Har ni bråkat nångång- har väll alla!
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande- Jo
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst- 2 veckor typ
Har ni samma åsikter om saker- ja
Vem håller i fjärrkontrollen- Jag?
Går ni ut ofta- näe
Har ni samma musiksmak- Joo faktiskt.
Är hans familj trevlig- Jaa mycket!
Är han romantisk- Alltid!
Stöttar han dig med dina drömmar och mål- Självklart!
Har han någon fobi- Näe tror inte det.
Gillar han sport- onej
Är han en djurvän- Han älskar hundar..
Kan han sjunga- Ja men han vill helst hålla de för sig själv:)
Spelar han nått instrument- Gills guitar hero?
Kan han laga mat- Jaa han är jätte duktig!!
Är han envis- Lika envis som jag..
Tycker han om att resa- Litegran tror jag.
Vad gjorde han som fick dig att skratta sist- minns faktiskt inte
Vad är det sötaste han sa sist- Han säger så fina grej hela tiden så jag minns inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0