Tisdag

God morgon!

Jag har sovit så himla dåligt inatt. Haft massa skumma drömmar och vaknat upp flera gånger av att jag varit rädd. Jag och älskling vågade knappt ha lampan släckt inatt, så rädda var vi! Vi vaknade vid 9 tiden av att massa byggarbetare som höll på att hammra och såga hela tiden utanför mitt rum. Nu är det fullrulle här! Dom håller på att ränsa alla ventilationer så det blåser väldigt kallt här inne just nu. Men vi klara oss:)
Jag och älskling hade iaf tänkt dra till han snart eftersom att vi varit här hos mig i två veckor typ. Vi måste måla och fixa klart i hans(vårt) rum så vi kan börja vara där också. Men vi hörs lite senare!

Jag lovar att försöka skriva oftare nu!!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0