Midsommardagen

God morgon! 

Imorse när jag vakna trodde jag helt seriöst att jag skulle spy,har aldrig mått så jävla dåligt efter en vild kväll! Har tryckt i mig lite frukost så nu mår jag bättre. Haha det är fan inte värt att festa om man mår såhär dagen efter..Hade hur roligt som helst igår men känner att det verkligen inte var värt det. Kan berätta lite kortfattat hur kvällen såg ut. Det började med att folket kom vid 6 tiden då gjorde vi iordning grillen,satte oss och åt sen satte vi igång musik,skratta,hoppa studsmatta och hade det mysigt,sen drog alla lite här och var så då drog vi också iväg,sen kom vi hem runt 3-4 och la oss direkt i sängen. Jaa så såg kvällen ut. Hoppas att ni alla andra också hade en bra midsommar!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0