Studentfesten!

Ja det var det! Hade grymt jävla roligt! Vi var ca 40-50 pers in den här lilla lägenheten men ju mer desto bättre tycker jag;) God mat och härligt folk! Alla dansa och hade det bäst! Folket börja dra sig vid 2-3 tiden och då vare dags för oss här hemma att röja undan..alltså den värsta biten! Chips,mat,dricka,ölbrukar och allt möjligt låg på marken. Fy det var inte roligt men det var det värt!

Idag ska vi hyra en bil och dra till lillaputtelandet för Marleys skull men det blir nog roligt! Det var jätte länge sen jag var där,måste ha varit sju år sedan eller nått. Jag lägger in lite bilder från kvällen sen måste jag dra mig här ifrån! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0