Sommarjobb!

Idag fick jag veta att jag har ett sommarjobb i sommar! Gud vilken lättnad jag fick eftersom att jag hade planerat att kratta och klippa gräser för att tjäna nån slant!

Det ringde iaf i mobilen på skolan idag och där svara någon kvinna,vet inte vem det var men hon sa iaf att jag skulle få jobba på fritids på ursviksskolan! Självklart tackade jag JA! För för det första så älskar jag barn så det ska bli jätte roligt att jobba där och för det andra så bor jag jätte nära fritidset så det blir inte långt att gå inte :) Det blir andra perioden så det var ju lite synd eftersom att älskling jobbar första och då kommer vi bara ha tre-fyra veckors sommarlov tsm. Men så blir det! Nu ska vi bada Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0