JOYPEAK!

God morgon!

Älskling for nyss och jobba så nu sitter jag här och funderar hur jag ska kunna få tag på Nazanin när jag varken har telefon eller mobil i närheten. Vi hade tänkt dra och jobbajoypeak idag men känner verkligen inte suger för det. Kändes inte roligt att stå i störegnet och fläta små barn när man hostar som ett jävla as och knappt hör någonting på ena örat. Vi hade tänkt dra vi 10 tiden men jag skippar det nog och kommer lite senare om regnet försvinner och en sol dyker upp men det tvivlar jag på. Hörde att det kommer vara dubbelt roligt i år så tveka inte på att fara dit och kolla iaf:) Om du ser det hära inlägget Nazanin så släng en kommentar tack,så jag vet att du sätt det!


Kommentarer
Postat av: Nazza

Jag for inte heller. Var så himla bakis så jag sa att jag var sjuk haha:P

2010-06-19 @ 15:43:33
Postat av: Nazza

Jag for inte heller, var så bakis så jag sa att jag var sjuk:)

2010-06-19 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0