Beslutsångest!


Bild från förra sommarn: Min vanliga hårfärg!

Jag är så himla less på mitt svarta hår eller jag är faktiskt less på allt svart! Svarta kläder,svarta skor,svart hår. Jaa jag kan hålla på hur länge som helst just nu! Jag vill prova något nytt! Jag som egentligen älskar färger! Men den här gången ska jag INTE färga mitt hår blont..haha det var tider det och tur att dom är över och att jag insett hur fult det egentligen var på mig:) Förstår inte er som tyckte det var snyggt på mig..jag dör nästan då jag tänker tillbaka! Jaja jag hade iaf tänkt mig mer ljust brunt den här gången eller nå ljusbruna slingor i brunt hår.  Vad säger ni,visst låtar det nice? Jag tycker jag passar som bäst i mitt ljusbruna hår. Har egentligen brunt hår fast mer åt ljusbruna hållet. Vill inte ha min vanliga färg utan mer stark färg därför ska jag dra till frisören så snarast som möjligt.

Nu ska jag och älskling mysa till en film puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0