Let´s get it on!



God morgon! ♥
Idag vaknade jag med ett toppen humör! Taggade för Stockholm och resan! Idag blir det packa för fullt,har hämtat alla mina kläder som jag ska ha med mig hos älskling nu ska jag bara gå igenom resten av kläderna här hemma! Jobbigt! Städa måste också göras..ånej! Glömde bort att säga att vi mötte på en älg mamma och hennes två barn i skogen igår när vi körde med crossen. Det var fan det läskigaste som hänt mig på länge. Dom stod precis på stigen vi körde på så vi hoppa av crossen (5 meter ifrån dom ungefär) och gick lugnt baklänges för mamman såg inte glad ut! Hon stod och stirra på oss hela tiden tills vi kommit en bra dit ifrån dom och då satte vi oss på crossen och fick då köra en runt allt istället. Jaja det var slut på den hemska historian,Hörs senare Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0