What will it take!

Märkeskläder eller secondhand?
Märkeskläder

Mac eller PC?
Vad menar du? PC?

Liknar du en kändis?
Folk har sagt det men jag själv så vet jag inte.

Bästa låten i världen?
Finns så mkt men måste nog säga Mary J - stronger. Hon har så sjukt bra sångröst! Får rysningar...

Är det ok med vita lögner?
NEJ varför ljuga?

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Haha typ Wipe out!

Hur många timmar sover du per natt?
Kollade inte precis på klockan när ja somna.

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Big brother såklart!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
African food! MUMS

Vilket intryck gör du på andra?
Ingen aning..?

Det här vill jag bli när jag blir stor
Rik, fröken Sverige, stylist, psykolog.

Detta skulle jag vilja prova på
Vara med i Idol!

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Min bror!

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Lögner, falska människor osv. 

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Omtänksam.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Josefinbäver (inte för att jag va mobbad utan för att vi tyckte det var ett fint namn till mig), Schosi, Jossan, kossan. 

Hur var du som barn?
Blyg och söt!

Vad tycker du om fildelning?
Haha borde jag bry mig?

Varför bloggar du?
För att det är sjukt roligt!

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Jo,fast, eller det beror på. 

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nej inte det.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Sällan

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa, njuta av livet! Göra så mkt som möjligt!

Hur svarar du i telefonen?
HALLÅ

Är du pinsam på fyllan?
Ojaaaaaaaaaaaaa

Hur ser folk dig?
Busig,snäll,tystlåten osv.

Värsta känslan?
Otrohet

När grät du senast?
Var ett tag sen.

Är du vidskeplig?
Vafan är de?

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Skulle vilja att tiden var som förrut, fast älskling som pojkvän.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
OHNo

Vart går din drömresa?
Florida!!

Vem är ditt drömragg?
Chontè ♥

När blir man vuxen?
Då man krystat ut ett barn.

Vill du säga förlåt till någon?
Till älskling,för att jag sitter här vid datorn istället för att pussa på han..

Vem är din hjälte?
min mama är min hero!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig ofc!

Vad är lycka?
Då man älskar och känner sig älskad.
Vilka personer beundrar du?
min storebror!

Vem var din första kärlek?
Min nuvarande pojkvän. 

Vem har makten i ditt liv?
JAG

Har du någon dold talang?
Nej

Har du mobbat någon?
ja tyvärr..

Vilket djur skulle du vilja vara?
Katt - för man är fri och får mat på fat!

Har du någon fobi?
Trasan, alla insekter, illaluktande människor, handikappade... 

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Tog en okänd person i handen och insåg sen att det inte var min mamma...haha

Har du snattat någon gång?
Haha ung och dum har väll alla varit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0