Stadsfesten!

Hejhej! Blev en tväris på stan med mamma idag. Gud vad jobbigt det är med massa folk,jag blir så himla stressad fast det är så himla roligt att det är festival i stan! Sitter och funderar på om jag ska in på lördag på kvällen..om det nu är någon som ens har tänkt att gå in. Det kommer säkert bli en massa härligt drag då E-type kommer spela vid tolv slaget på lördag..vill inte missa det=) Det är ba så synd att det är så sjukt dyrt att gå in..Jaja nu ska jag hoppa in i duschen. PUSS på er!
Sånt här gillar vi! Go E-type!!

Kommentarer
Postat av: Nazanin

Nyss hade du ju inte ens pengar till mat och åkband:S?

2010-07-08 @ 00:16:56
Postat av: Josefin

SVAR: Haha näe för pengarna jag har är planerade till att gå in på festivalen:) Har serriöst inga pengar till annat!

2010-07-08 @ 02:25:07
URL: http://josefiinbergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men värt att gå in på området om du inte ens kan åka en karusell:P?

2010-07-08 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0