Salusand imorgon!

Dagen på jobbet gick så himla fort, måste bero på att jag hade skit roligt idag! Nu är vi hos älskling och idag har vi gjort lite allt möjligt, klippt gräset, spelat fotboll, gått till älsklings mormor(det är långt enligt mig) och tillbaka, Ätit mumsiga jordgubbar och nu strax ska vi bada! Jaa en lång dag men samtidigt så har timmarna gått så snabbt, nu är jag helt döööd,sliten,trött,har lite ont i huvudet av all solen, är ledsen för att jag bränt mig på låret när vi satt ute på dagis,är irriterad på alla mygg och insekter!
Imorgon kl 10 åker vi iväg och campar med älsklings familj i Salusand till på söndag natt tror jag, ska bli riktigt nice! Vi tar med datorn såklart. Puss så länge!
Bilder från campingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0