Bloggar jag läser!

Bloggar jag läser dagligen!

Alexandra Nilsson - Fantasifull tjej och en intressant blogg, kan inte missa ett enda blogg inlägg!
Paulina Danielsson - Tråkig blogg men gillar hennes personlighet! Stark tjej dedär!
Hugo Rosas - Grymt Rolig blogg mer än så säger jag inte!
Kenzas Zouiten - Snygg tjej med fina outfits! Annars tråkig blogg..
Ida - Härlig tjej med humor och stil!
Rosanna Charles - Verkar vara en fin och härlig tjej annars har hon en grymt rolig blogg!
Angelica Blick - Fin blogg med massa inspiration!
Jessica Lindqvist - Snygg tjej med inspiration!
Skellefteatjejer - Härlig blogg!
Sibel - Roligt liv och lite halv sliskig tjej annars är bloggen rätt intressant att läsa!


Inte så speciella och inte så många men det är dom jag gillar mest att läsa! Sen läser jag ju även mina vänners bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0