YES.

Tjatja,kom nyss hem från skolan. Det blev alltså inge stan idag heller..får väl dra dit imorgon eller nått. Iaf så gick skoldagen jätte snabbt och var iprincip ganska rolig. Sitter här och fryser i hela kroppen! Hela jag är iskall..har ingen aning varför men tror att jag håller på att bli sjuk..=(
Det jag beställde har iaf kommit och ja har varit och hämta det men orkar inte ta kort på dom så ni får tyvärr inte se dom. Har inte ork för att göra det,känner mig trött och som vanligt sliten i kroppen.
Somnade faktiskt 9 igår,haha tro det eller ej. Heller på att få tillbaka rutinerna så det är bäst att jag håller mig till dom..därför så blir det inge fest på lääänge eller iaf till valborgs,ska istället börja sköta pluggandet,läxorna och träna. Tycker det låter bra så jag ska försöka att hålla fast vid det.

Nu är det mat så pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0