Söndag..

Fan va roligt jag hade igår! Det var lite problem med skjutsandet ibörjan av kvällen men det fixade sig tillslut. Hade jätte roligt och alla var hur gulliga som helst! Drog hem vid halv 3 tiden så det känns bra. Men det värsta var ju att man var tvungen att vakna kl 10 idag,annars får man aldrig sig i säng ikväll. Tror nog aldrig att jag varit tröttare! Det känns som att mina ögonlock väger 10kg jag svär. Hur som haver så får vi iaf inte somna om utan vi måste försöka hålla oss vakna och jag vet inte riktigt hur det ska gå. Är hur bakis som helst och behöver sova. Vi gick och la oss halv 7 inatt så vi har knappt fått sova nått nästan..aja får se om vi orkar dra till rävarbacken med familjen Eriksson..men det tror jag nog inte..


En dag som denna så behövs det här leendet!
(Gammal bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0