Inne/ute lista!

haha okej vi gör ett försök på det då, så ser vi hur det går!:)






Topshops skor !
Dom har ju så sjukt mycke snygga skor! Skulle nog inte tacka nej till nån utav dom..Särskilt inte dessa heta skor!



Bruna ben !
Det är så jävla snyggt och gör hela outfiten mycket mycket snyggare plus ett par höga skor till!


Party
!
Nu för tiden känns det verkligen som om att det enda man strävar mot och ser framemot på dagarna är helgen då man festar och har kul! Jaa för mig är livet som en fest!! Vafan ska man annars hitta på i denna lilla stad?







Gult hår
!
Tycker faktiskt inte att det är så speciellt snyggt längre..det ser bara trashit ut! Ska man vara blond så tycker jag verkligen att man ska satsa på askblond isånnafall. Hoppas ni nu inte tror att jag är imot gult hår för det är jag verklingen inte. Jag tycker bara inte att det är fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0