En dag avklarad!!

hejsan!

Skolan idag gick väl hyfsat bra..bortsätt från att jag knappt sov nästan nått inatt så jag var helt jävla sliten hela dagen,blev värre efter lunch då jag bara ville gå och hänga mig pga av att jag var så sjukt trött. Kunde inte hålla mig när jag kom hem..somnade på soffan och sov ända tills älskling väckte mig och det var nog runt 8 så frågan är ju om jag kommer kunna sova nått nu. jaja vi hoppas på det iaf. Kom iaf nyss från duschen,så jävla härligt det kan vara alltså! Känner för att hoppa in i duschen igen..eller typ ta ett bad men får inte..måste försöka sova nu annars kommer jag aldrig klara skoldagen imorgon.
Imorgon kommer kläderna jag har beställt,men kommer inte kunna hämta ut dom förrän efter skolan så jag visa er dom då,men nu måste jag sova!
Hörs imorgon:*



Babyboooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0