En månad i sthlm,fan va nice!

Guuuuud vad jag längtar tillbaka till sommaren! Det var helt jävla underbart. Jag HATAR vinter. Vill ha sommar och sol nu! Känner på mig att den här sommaren kommer bli hur bra som helst! Håller redan på att planera den lite för mig själv. Ska ju självklart till Stockholm,like always! Och det kommer blir hur roligt som helst, som varje gång! Jag kommer förmodligen att bli där i en hel månad och fan va king det kommer bli men måste ju först sommarjobba så man tjänar ihop lite pengar till shoppingen där. Åh jag blir så jävla taggad när jag tänker på det. Ska ju självklart ha med mig min älskling..han vill ju så och jag vill ju självklart också att han ska med!

tror att det är:
  • 8 veckor till sportlovet,!
  • 13 veckor till påsklovet!
  • 6 månader till sommarlovet,typ!

Underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0