Bring it on!

Fan va ont i huvudet jag har haft idag! Eller just där vid tinningen gör det ont...jag börjar tro att det har nått med synen att göra för jag har ju inte heller så bra syn eller håller på att få jätte dålig syn=( Jaja iaf så måste jag vänta här vid datorn på älskling för han är och tatuerar sig så jag sitter här i hans rum och gör inte mycket alls,funderar på att ta en dusch eller typ lägga mig i sängen och hoppas på att dom snart är KLAR! Idag efter skolan blev det iaf stan med nazaningumman och hon shoppa för fullt medans jag fick stå och snyfta för att hon hade pengar å inte jag..hittade iaf massor med fint,hoppas bara att det finns kvar då man får pengar!!



GIVE ME!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0