2010

Fan vilken lyckad nyårs alltså!! Den kunde fan inte ha blivit bättre jag svär! Verkligen en bra start på året.
Det började iaf att vi for hem till robin och nazanin där vi åt hur god middag som helst sen efter vi ätit spelade vi lite spel och körde ölspelet,skratta och hade trevligt! Sen när vi blivit lite lulliga så drog vi oss till en lokal fest där vi det var hur mycket drag som helst. Alla var hur glad och peppade som helst! Jag har nog inte haft så roligt på läänge. Sen iaf vid 12 slaget så gick alla ut och gjorde sitt,skrek GOTT NYTT ÅR osv. Sen blev det lite för mycket,för endel sikta sina raketer åt helt fel håll,alltså mot personer och jag fick till slut en raket som snudd lite vid min kind:( Tog ganska ont men det förstörde inte kvällen för det. Efter allt skjutande så drog alla in igen och en viss kille gick och klängde på mig och alla andra tjejer så tillslut så började alla bråka och det började spåra helt totalt. Killen blev alltså helt ner slagen och det ba spruuta blod. Försökte stoppa det men det gick inte så bra hehe:) Sen blev iaf alla utsickade och då drog vi osss till en annan fest en bit bort och där var det väldigt trevligt folk men inte så mycket folk,kanske runt 15 pers. Men det var iaf jätte roligt! Sen stängde den festen också vid 3 halv 4 och då drog vi oss hem till robin och nazanin igen och där slutade vår kväll med lite käk och good efterrätt! Ett bra slut på det roliga. Det blev iaf att vi sovde över där. Somnade vid 6 tiden och sen drog vi hem på morgonen!

Badå jag och älskling har aldrig känt oss så trötta och slitna som vi varit igår och idag! Ikväll blir det iaf att ta det lugnt med lite chips och gotti gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0