FREDAG!!!!!!!!

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!!!!

Den här helgen är i princip helt full bokad. Har nyss varit på solbacken med mamma och bror,så nu är kylen proppfull! Senare kommer älskling och myser ♥ Imorgon måste vi upp vanlig skoltid..eftersom att vi ska dra iväg med skotern 8 för att Burkarkuppen börjar 9..så det ser jag verkligen inte framemot..Så det blir lägga sig tidigt ikväll. Men efter kuppen som slutar 1 så drar vi hem och då kommer jag förmodligen duscha och fixa mig lite inför kvällen för kl 4 måste jag vara hos Nazanin där förfesten är,senare vid 7,8 tiden så drar vi till SPSK festen och är där en stund. Senare kommer det bästa, alltså Emelies 18års fest, där vi kommer att spenderar resten av kvällen hos!! Jaa nu vet ni hur min helg ser ut,ganska så fullbokad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0