Långt inlägg!

Hejsan! Förlåt för att jag är så usel på att uppdatera nu för tiden..jag hinner helt enkelt inte med att sitta vid datorn. Har iaf tänkt berätta hur min helg blev förra helgen eftersom att ni säkert inte har en aning hur den såg ut. Det blev iaf förfest hemma hos Nazanin och robin där vi båda fixade oss och hade det trevligt. Sedan fick vi skjuts till Norrhammar där Sk-festen hölls,Vi Hade jätte trevligt och alla var hur gulliga som helst! Vid 11 tiden var vi tvugna att dra eftersom att vi egentligen skulle vara hos Emelie vid 10 men vi fick iaf skjuts av Sara och Toni:)
Nazanin och robin stannade hemma så jag och älskling drog dit iaf men när vi kom till Emelie så hade typ hälften av folket dragit så vi och några till drog hem till Carro där det var fest också. Hade hur roligt som helst!! Träffade Janina och det var ju ett tag sen men vi var iaf där till kring 4-5 tiden då vi var så knall att vi typ knappt kunde stå på benen,men det var iaf min helg och den blev Jätte lyckad enligt mig!

Den här helgen har iprincip var jätte lugn. Men det behövdes verkligen! Har bara myst och haft det jätte trevligt med älskling! Hade tänkt vara med Nazanin och alla dom men det blev tillslut att jag stannade hemma med gubben. Igår for vi till Sandra och Jimmy eftersom Jimmy fyllde år och där bjöds det på jätte god mat och trevligt folk! Idag så håller alla i huset på att städa för att min bror,hans tjej och lilla Marley kommer hit från Stockholm och det ska bli jätte roligt! Vi har saknat dom så mycket så vi alla är typ helt galna här hemma:) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, puss på er!!


bror och lilla marley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0