Fredag idag!



Känns underbart bortsätt från att Pumba och timon dog idag! ''Jaa jag vet att jag är känslig för bara några katter'',men för mig så är dom inte bara några katter utan Jag älskar dom! Men det jobbigast var ju att dom blev dödad utan någon andledning. Enligt mig så tycker jag att person som bestämde att dom skulle dö var självisk och måste ha varit jävligt känslokall som person! jaja nu är dom döda,går inte göra någonting åt det,så jag ska sluta lipa för det..
Tillbaka till att det är fredag idag! Känner inte för att göra så mycket ikväll så jag hoppas det blir en lugn och fridfull kväll med massa mys med älskling! Blir iaf tacos till middag..hoppas det får mig att må lite bättre iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0