Dag 30 - Så ser jag på min framtid

När jag går ut gymnasiet vill jag plugga vidare som designer i Stockholm. Jag och älskling ska även flytta dit om allt blir som planerat då vi går ut. Jag vill också kunna ha tid till att resa runt lite överallt innan jag börjar jobba på riktigt. Sen när jag känner mig redo och har fått ett jobb så ska jag börja spara pengar till senare i livet. När vi levt livet och känner för att skaffa mer barn än ett (vilket blir inte förren jag är 29år). Då vill vi flytta till Norrköping till ett stort hus där vi kan bilda en stor familj med tre barn, två hundar och min katt nosen om hon lever. Btw hon är gravid!!!
'
Sen när vi blir gamla ska vi lämna barnen som nu blivit vuxna för att flytta till florida och fortsätta leva som unga..hehe.
Här har då huset vi vill bo i när vi är 60år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0