Dag 28 - Det här saknar jag

Vet inte riktigt vad jag saknar faktiskt..men om jag nu tänker extra långt så måste det nog vara tiden allt var roligt. Man blev aldrig ledsen/sårad och man hade alltid roligt. Alltså tiden då jag var med nazanin,julia,sara,hannah,sandra och mirre. Gud så roligt vi hade tillsammans,det är helt sjukt! Vi var som oslagbara vänner. Hade roligt varje sekund! Bråkade aldrig,förutom tjafs och diskutioner. Om man skulle kunna spola tillbaka tiden så skulle jag lätt vilja göra det,och ändå ha min älskling i mitt liv.
Det roliga var nog att alla vi tjejer sovde över nästan varje kväll hemma hos sara och där kände man sig alltid hemma. Tog mat i kylen när man ville, Paxade sovplats för att ligga bäst, Busade runt i hela huset,spelade ingen roll vars sara var för ingen var som med varandra där. Alla var överallt i huset och hitta på bus. Ja gud det var tider det! Tror nog alla saknar tiden...tyvärr så har alla glidit ifrån varandra genom åren vilket jag tycker är synd men sånt är livet och jag kommer aldrig glömma er oavsett nya vänner! Tack för tiden tjejer ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0