Dag 23 - Det här får mig må bättre

Kärlek gör alltid en lycklig så det får mig alltid må bättre. Då tex min pojkvän förklarar vad han känner för mig,då min mamma säger hur mycket hon älskar mig,då mina kompisar förklarar hur mycket jag betyder för dom osv. Sen blir jag också glad då man får en liten kommentar för nått och då jag shoppar nått. Sen blir jag även glad då jag får resa någonstans. Min vänn nazanin får mig alltid att må bättre,vad skulle jag göra utan henne! Jag blir glad då jag får lätta på hjärtat genom att sjunga högt till någon låt eller bara sjunga nått. Musik får mig också att må bättre,eller iaf partymusik. Sommaren också men det får nog inte bara mig på bättre humor och Sist men inte minst då jag tränar,då jag kämpar och samtidigt få he ut sin ilska genom att göra mitt bästa och lite till. Sen då man tränat klart är man så glad att man kämpat ett helt pass.

Det var allt för mig. Puss nu far vi till solbacken!
Kan ni fatta? Det är bara en dag kvar till jul!!!

Kommentarer
Postat av: Nazanin

naw, du gör mig glad med:)

2010-12-23 @ 11:12:07
URL: http://nazaningustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0