Dag 21 - Old times

Måste först bara skriva en sak.....JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kungkungkung
-
Då jag tänker tillbaka så har jag haft helt underbart i mitt liv! Var busig som den förrut! Ville alltid hitta på bus med mina vänner och jag kunde aldrig vara serriös. Jag var tvungen att skämta hela tiden..för att jag ville att alla skulle skratta så jag var väll den roliga om man nu ska säga det så,tyvärr är jag inte lika rolig längre eller ibland men inte som förrut. Med mig hade man aldrig tråkigt. Busplinga,spejade,busringde,bråka med folk,lekte lekar,var med killar,smygrökte,smygfesta och det var runt 12-14års åldern...men nu ska jag gå ännu längre bak då jag var ca 8 år. Lekte med barbie tills jag var 12?,körde pocimon med storebror i sängen,lekte affär hela tiden,gjorde massa trix och bus. Jaa jag har gjort allt man kan tänka sig som liten..sen när jag blev lite äldre så var inte det där så roligt längre då blev det andra saker man ville testa irl. Alltså det jag sa där uppe. Haha nu blev den här texten lite rörig men jag har lite bråttom så jag skriver som en took.

Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0