Dag 20 - Den här månaden

Så här ser min månad ut!
21 - Skola(Dundercupen),Städa mitt rum,baka allt som finns kvar att göra.
22 - Skola(Dundercupen,alltså innebandycup på skolan), Storebror,steffi och marley kommer!!
23 - Danföredopparedan,städa,städa,städa,fix och trix. Solbacken och handla med familjen. Min syster och hennes familj kommer!
24 - JULAFTON!!!
25 - Fest för Marley har fyllt år, Hyrt lokal och det blir festa.
26 - Ta det lugn, unna mig med att pyssla med mina paket jag fått på julen.
27 - Vila, Stan och shoppa massor på rean.
28 - Säkert mysa med hela familjen..
29 - Handla mat och fixa till nyårs.
30 - Oplanerad dag?
31 - Studebidraget kommer och det blir nyårs!!!!!!!!!!!! 2011
Kan den bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0