Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Kunde inte skriva igår för att jag var på bröllopsparty, mycket mycket fint och trevligt! Synd bara att nån snodde kameran våran..Sen blev vi hämtade av älsklings syster runt 12.00 och drog till örviken och letade en hundjävel som hade smitit så det var massor som letade den. Medans alla gick ut och letade i skogen satt jag kvar i bilen och dunkade högmusik..haha hatar snöö så jag håller mig helst undan den. Vi eller dom letade till 4 på natten sen for vi hem till Janina och drack kaffe sen drog vi till älsklings pappa och hälsade på, där mös vi med chip och popcorn sen for vi runt 5 hem till mig och slocknade inte förrän 9 på morgonen.
-
Har inte haft så speciellt roliga födelsedagar, Antingen var det förra året eller därpå men älskling hade överraskat mig med att hans föräldrar var borta också gjorde god mat,tände ljus och laddade upp efter maten med chips,godis och allt sånt och satte igång en film, sen gjorde vi upp ett härligt bad med ljus. Sen hade han även en present, skor såklart. Det lät väl som en hyfsat bra födelsedag, iaf en dag man uppskattar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0