Dag 17 - Mitt favoritminne

Ligger här på soffan med gubben och skiftar mellan filmen Elf på trean och notbook på tv4plus, bästa filmen jag vet.
'
Mitt favoritminne är då jag,bror,grane,wille,mamma och hennes x var i Göteborg. Galet var det och roligt blev det. Gick ut på krogen för första gången, gick på liseberg och åkte allt. Shoppade massor och stylade killarna. Festade utanför lägenheten vi bodde varje kväll. Tog ut högtalarna och dunkade hög musik. Träffade på massa med tjejer som vi var med och festade med på ''stan''. Gick upp till en lägenhet som hade fest och det var roligt att se hur göteborgare festar. Snaps snaps snaps och Taggade till hundra. Det var grymt roligt. Resan dit och hem vill vi inte ens prata om. Åkte i en skåpbil hela vägen och varmt blev det!! ( Utan tröja och utan byxor ) tur att vi bytte bil i Umeå till en buss. Det är helt klart ett favoritminne!! Kommer aldrig glömma..Det som hände i Göteborg fick nog stanna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0