Dag 16 - Min första kyss

Berättar lite om min annorlunda dag först. Började med att försova mig som jag nu gjort varje dag på en vecka.
Hade roliga lektioner på skolan som bestod av att titta på redovisningar,äta en korv på coop(blodpuddning på skolan idag) sen såg vi film där jag somnade hela tiden sen lekte vi lekar med klassen. Sen på väg hem i bussen somnade jag och vaknade upp vid  5 stationer från där var jag bor så det var ju bara att vandra men påvägen hem så fann jag en buss och sprang till en busshållsplats(just in time). När jag kom hem somnade jag också så snacka om att jag är SKOLTRÖTT!
Jaja tillbaka till min första kyss;
-----
Det var en ljuvlig dag på dagis då jag,Cornelia,hennes bror,min bror och Mikael lekte i kuddrummet. Jag och Mikael hade en liten crush i varandra så vi busade lite och kastade kuddar på varandra. Sen satte han sig i en dragspelstunneln eller vad man nu ska kalla det. Ni vet en sånn här som man kan krypa in i och hålla på. Jaja iaf så bad han mig att jag skulle sätta mig där (han är två år äldre än mig) och jag gjorde det. Sen gav han mig en lite snabb kyss på mun och samtidigt som vi pussas så drog min bror och cornelias bror ner tunneln och skrattade åt oss. Inte roligt..men det var iaf min första kyss och det roliga med det är att jag faktiskt minns allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0