Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar är att:
  • Resa jorden runt
  • Skaffa familj när jag är 24 och få friska barn
  • Bli designer,stylist eller psykolog och tjäna massor med cash.
  • Jobba iaf minst en gång utomlands
  • Bo utomlands i minst ett år
  • Bygga ett stort hus i Senegal som alla mina släktingar kan bo i
  • Gifta mig när jag är ungefär 35 år
  • Jag och älskling ska ha ett bra liv tillsammans
  • Mamma ska må bra,vara frisk,ha ett bra liv och leva tills hon blir minst 85år
  • Mina syskon ska ha det bra och bo bra
  • Jag går ut med bra betyg då jag tar studenten
  • Jag ska alltid må bra och vara frisk
  • Ingen ska behöva vara ensam och leva i svält
  • Det blir fred på jorden
Det jag vill mest i livet är att jag och mina nära och kära ska vara friska och må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0