Dag 14 - Mina fem favorit klädesplagg

1. För att den är så himla mysig och varm nu på vintern då det är så himla kallt.
2. För att jag passar så bra i vitt, och den är så himla fin bara.
3. För att den är så jävla snygg på.
4. För att den sitter perfekt och är jätte snyggt att ha på sommaren.
5. En tröja som jag inte hittar bild på och är inte hemma så jag får lägga in den då jag är hemma och kan ta kort på den.
-
Ja det var det, har egentligen mer som favorit men kommer inte på några nu, är som sagt inte hemma så jag hitta lite kläder som jag uppdaterat här i bloggen. Lättade lite på minnet,hade glömt bort att dom här finns i min garderob. Sånt älskar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0