Dag 13 - Den här veckan

Sådär nu har jag kommit ikapp datumet och kan nu ta det lungt med ett inlägg per dag. Gud vad roligt det var att göra det här men dock jobbigt. Iaf ett till inlägg ska jag uppdatera innan läggdags.
Den här veckan ser ut såhär:
Har inget intressant liv så förvänta er inte nått roligt under dagarna.
'
Måndag: Lucia, skola, stan kanske, hämta ut älsklings julklapp, plugga, sova
Tisdag: Skola, hem, äta,Baka knäck till julen?, sova
Onsdag: Skola(prov), hem till mig, äta, sova
Torsdag: Skola, Baka hemma hos mig, äta, sova
Fredag: Skola, stan, hem, festa?, sova gott.
Lördag: Solbacken, tagga julen, mysa med mama, sova.
Söndag: Bingo och beck hemma hos ''mormor och loa''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0