Dag 11 - Mina syskon

Har tresyskon, vi börjar med:

Christoffer som är 19år som bor hemma med mig och mamma. Han är världens underbaraste. Han har en stor del av mig för han betyder väldigt mycket för mig. Vi har en relation som inga andra syskon har, vi har alltid lekt tillsammans, haft samma kompisar, varit med varandra hela tiden, busat osv. Många ser upp till han för att dom tycker att han är cool men i självaverket så är han en gullebjörn som är hur snäll som helst! Han vill alltid att jag ska vara med han väl då jag är hemma. Sitta i hans rum och lyssna på hans beat som han gör själv. Inte så trevligt,men vad gör man inte för sin bror. Jag älskar dig bror!!

Beskriv han med tre ord: Mycket snäll, Omtänksam och busig.

Min andra bror hette John men har bytt namn för att han tyckte att John var en fult namn eller nått. Nu har han bytt till min mammas brors namn och hans andra namn Seydou. Mycket fint. Kallar han fortfarande John, för han kommer alltid var en John för mig.
Han är väldigt väldigt omtänksam och bryr sig mycket om andra. Bor i stockholm med sin familj. Har en tjej vi namn Steffi och ett barn Marley. Han älskar oss jätte mycket och det gör vi med. Han är lite som pappa, tycker att man ska förtjäna saken för att få den och såklart förtjänar vi alltid saker för att vi typ nästan alltid får det av han. Han är en sånn som gillar äventyr så då vi kommer och hälsar på så hittar vi alltid på saker, mycket roligt! Jag älskar dig!!

Beskriv han med 3 ord: Jätte omtänksam,mycket social och kärleksfull.

Min stora syster har också bytt namn, först hette hon Elin, nu heter hon Jessie. Säger ändå Elin. Vi har inte samma mamma,bara pappa men hon säger mamma till min mamma så För mig så spelar det ingen roll, hon betyder lika mycket som mina andra syskon. Hon har alltid funnits där för oss och hon är väldigt trevlig. Hon bor i Robertsfors så det är svårt att ta sig dit ensam. Hon brukar oftast komma och hälsa på oss med hennes barn vid namn, Chris (som hon tog från min pappa Christer) och Junior. Mycket söta. Hon har även kille som heter Johan,han är mycket trevlig. Jag älskar dig Elin!!

Beskriv hon med 3 ord: Mycket Snäll,trevlig och ansvarsfull.

JAG ÄLSKAR ER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0