Dag 01- Om mig

Jag för ett tag sen(ett år eller två)
'
Mitt namn är Josefin viola marjam bergman och jag kommer från Sverige om ni undrar. Jag bor i Ursviken i en lägenhet med min mamma och min storebror och det är väldigt mysigt. På fritiden gör jag ingen annat än spenderar min tid med min underbara älskling,min familj,festar,shoppar,jobbar,umgås med vänner. Har inget intressant liv men jag är faktiskt ganska nöjd som det är. Jag är en snäll,omtänksam och rolig person,älskar att resa,shoppa och festa.
-
Jag är ganska tillbakadragen med okända personer men är jätte social med dom jag känner. Min far dog när jag var 9 år så det var alltså 8år sedan, det är tufft att leva med det men vi klarar oss så bra ändå. Jag har 3 syskon. Två storebröder(Christoffer och John) och en storasyster(Elin).Måste nog lägga till att jag som sagt har en pojkvän som jag älskar jätte mycket. Han betyder mest av allt och han är min tvillingsjäl, utan han inget jag som man brukar säga va?
-
Jag bor i Skellefteå och går 2a året på Anderstorpsskolan, linje Skapande kommunikation. Väldigt intressant linje men blir tyvärr ingenting när jag går ut. Min älsklingsrätt är Tacos, fiskpinnar, kyckling och ris. Jag älskar roliga personer som sprider glädje och positiva personer som är taggade på livet. Jag är en väldigt djup människa så jag gillar diskussioner men hatar konflikter. Jag älskar att göra en människa glad och vill inte att någon ska vara ledsen. Jag tänker nästan mer på andra än mig själv vilket är synd. Min största hemlighet är att ja är väldigt busig och mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0