Dag 09 - Speciellt datum

Såklart då jag och min nuvarande pojkvän blev tillsammans. Dagen då jag och han låg i hans säng och bara möös hela natten lång. Två småttingar som låg där och små pussas och kramas. Riktigt sött då jag tänker tillbaka. ÅH va jag vill tillbaka till den dagen. Jag var jätte nervös och ville bara vända om hem igen men den dagen tog jag ett stort steg! Är jätte glad att jag gjorde det för annars så hade jag kanske inte suttit här hemma hos min älskling just nu. Jag har iaf hittat den perfekta mannen i mitt liv, säger inte att vi kommer vara tillsammans för alltid men man kan ju iaf hoppas och försöka så länge det går.

Kommer inte på nått till speciellt datum och jag orkar verkligen inte berätta mer om första träffen med älskling, den är så uttjatad. Har skrivit 9 inlägg redan på en dag och långa är dom. Är sliten i ögat mitt nu och väldigt prillig för att jag är trött så jag ska nog lägga mig i sängen nu med personen som gör mig lyckligast i världen. ♥
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0