Dag 08 - På mitt sminkbord

Har inget sminkbord men jag har en stor byrå låda fullt med smink så jag kan skiva lite om vad jag har i min sminkväska istället.
Jätte dåliga bilder man jag har varken ork eller lust att sitta och fota allt med kameran så det få bli webben.
'
Min sminkväska
I den har jag:

Det här är det jag behöver dagligen eller till fest(alltid bra att ha med sig).
'
Till vänster har vi borstar och bredvid dom har vi längst ner en rouge och över en brun ögonskugga.
I mitten har vi vanligt puder och över en svart ögonskugga, bredvid det har vi rött läppstift och under den en foundation.
Till höger har vi två mascaror,en concealer och en eyeliner.

Inget speciellt men det duger för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0