Dag 07 - Min bästavän

Känner att just nu när man börjar vandra till vuxen livet så tar man ingen speciell som bästa vän. Tar alla mina kompisar som min bästavän isåfall men en favorit har man ju alltid och såklart är det nazanin. Henne har jag känt i hela mitt liv. Vi har alltid varit tätt med varandra. Varit med om det ena och det andra så vi känner varandra VÄL! Alla minnen med henne, oj oj oj säger jag bara. OM ni bara visste! Nä men vi har haft det helt underbart tillsammans. Alla stockholms resor, alla galna kvällar, första pojkvännen skaffade vi tillsammans. Ja nästan allt har vi gjort tillsammans. Tyvärr så glider man ifrån varandra då man blir lite större, men nog tror jag ändå att vi kommer känna varandra hela livet ut. Vi träffas ju trots allt varje dag på skolan eftersom att vi går samma klass sen så hittar man ibland på nått på dagarna eller helgen då man har tid så jag nöjer mig med det. Litar på henne till nästan 100% och ja jag kan säga allt till henne och då menar jag allt. Vi har samma humor så vi kan sitta och skratta åt nästan ingenting men själv så vi precis vad det är vi skrattar åt. Jaa ni förstår inte, det är väldigt svårt att förstå våran humor. Hon är iaf en del av mig och kommer förmodligen alltid vara det.  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0