Dag 06 - Min dag

Haha jag känner att jag börjar komma ikapp datumet nu:)
Min dag har varit pretty good! Började dagen med att jag tog bussen kl 20 i 8 till skolan eller VUX där jag går kursen Naturkunskap därefter vandra jag och nazanin till skolan, kallt som fan men det var bara att bita ihop. På skolan hade vi hål så vi spendera hålet så klart framför datorn, tiden gick snabbt så halv 11 gick vi till lunchen och åt kottletter som smaka apelsin och potatis, inte så värst gott. Kl 12.00 så hade vi vår andra lektion Samhällskunskap, där prata vi om kriminalitet till 12.55 då vi sluta.
.
Åkte in till stan och mötte upp älskling->bussen hem till honom. Där lekte vi med Natalie (hans lilla syster) till 3 då vi for till solbaken med hans familj och shoppade på Rusta(fick hem 4 paket), Jula och Ica Maxi. Kom hem runt 5 och åt tacos sen pynta vi granen deras och la alla julklappar under den sen såg vi Wolverine med farsgubben Kenny och lillbrosan Alle sen har vi degat här. Just nu läser älskling Kalle anka(ja han har inte växt ifrån det) och jag sitter här och försöker göra klart alla inlägg, få se hur många till jag orkar. Håller på att ladda ner en film och till de har vi chip,dipp och krabstik(min favorit).
JA det var min dag det!

På bilden: Älskling, alle och natalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0