Dag 05 - Vad är kärlek?



Kärlek för mig är då det pirrar i ens kropp och man hela tiden vill vara nära den personen man är kär i. Hela världen kretsar runt den personen och du vill spendera all din tid med honom. Sakna den varje sekund du lämnar personen och du blir aldrig nästan aldrig less på personen. Du känner dig trygg och bekväm när du är med personen.
'
Kärlek är inte bara då man är kär, det kan också vara kärleken du har till din mamma eller din kompis och den kärleken är väll trygghet, bekväm, kan säga det mesta för den, du är rädd om den, du vill den väl, du vill inte förlora honom eller henne, saknar den osv. 
'
Jag tycker att kärleken är underbar. Att få älska och känna sig älskad är väl något alla behöver få känna. Att kunna lita på någon till nästan 100% och skratta och ha kul med personen det är iaf det bästa i mina ögon...kärleken. Vad skulle vi göra utan kärleken? Enligt mig så är det den som får mig att stå på mina ben. Tänk er en ensam person mitt ute på landet som varken har släkt eller vänner. Tragiskt! Skulle inte orka leva, helt seriöst! Tur att man har nära och kära som verkligen älskar en och finns där för dig. Ta hand om dom!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0