Dag 03 - Mina föräldrar

Min mamma är 44 år och ser yngre ut än mig själv. Inte illa va. Hon är helt klart världens bästa mamma! Aicha Bergman är hennes namn om ni inte visste det. Hon är känd som att fixa hår,göra flätor,dreads,inbakade och fixa frisyrer, hon är mycket duktig! Mamma älskar att laga mat till massa personer som hon tycker om och hon är jätte och då menar jag jätte omtänksam! Tänker alltid på andra. Hon är jätte social och älskar främmande. Hennes intressen är väll att umgås med sina barn och vänner och såklart dessa myskvällar vi har om nätterna. Hon skrattar alltid och är alltid trevlig. Min mamma är en stolt Senegales,alltså hon kommer från Afrika. Hon älskar nog mest att resa till Senegal och hälsa på sina vänner och sin familj. Som hon alltid säger: Vi barnen(ja och mina syskon) går alltid först, så hon älskar oss mest av allt och det gör vi med! Jag älskar dig mamma ♥
-
Min pappa är 52 år och är tyvärr död. Han dog 2002. Han var världens världens världens bästa pappa! OMTÄNKSAM så det skriker om det. Han var väldigt bestämd och sa alltid va han tyckte. Man fick aldrig säga ''JAG VILL HA DEN'' får då fick man absolut inte saken utan man skulle säga ''Snälla kan jag få den'' , då fick man alltid den utan tvekan. Han var rik rik rik rik rik, jag säger det igen rik!! Inget att skryta om för han finns inte men jag är stolt över honom som klarat sig så bra i business världen. Han var ingen som ljög för han hata lögner och var alltid rak på sak. Han bodde i Norge när han dog och jobbade innan som snickare. Han har byggt det ena och det andra här i Skellefteå. Kan börja säga att han byggde vårat gamla hus innan vi flytta dit då jag var en bäbis. Mycket vakert hus på fredsgatan i ursviken. Jag älskar och saknar dig pappa!
-
Tillsammans är dom vackrast! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0