Dag 02 - Mina djur

Jag har en katt vid namn NOSEN och hon är världens gosigaste och älskar att busa. Ibland kan hon få dampryck och studsa runt och busa med allt hon ser. Hon älskar att springa fram och tillbaka, från köken till vardagsrummet, ser väldigt roligt ut. Hon älskar att sova i påsar och i allt som är runt. Nosen är väldigt duktig på att böja ner huvet då hon ska gå för att då får jag pussa henne där innan hon går ifrån mig,alltså vill ner från mig. Ni kanske inte fatta vad jag mena men det ser riktigt coolt ut irl. Nosen är svart och vit och har väldigt mjuk päls, löser dock mycket hår.
-
Jag har också flera fiskar om man nu kan kalla det husdjur. Dom ser ut som vilka fiskar som helst. Har haft ett x-antal fiskar men dom har dött i tur och ordning.
-
Jag har haft i mitt liv väldigt måånga djur. Allt möjligt,kaniner,fåglar,hund,råttor,mös osv orkar inte skriva upp alla. Dom är många så jag skipper det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0