Tar tag i mitt liv på allvar!

Blir inge bada för vår del...älskling är så himla tråkig! bajs på han alltså haha. Jaja nu har jag satt på skön party musik på högsta volym! Dags att sätta igång med städningen då. Ölburkar överallt,kläder och allt ni kan tänka er ligger överallt..till och med på bordet hitta jag. Det här är fan i mig illa! Hoppas inte storebror läser det här blogg inlägget haha.

Alltså har gått och tänkt på en sak...jag är så himla lat av mig! Alltså jag menar det! Det finns nog ingen latare än mig. Fattar inte varför jag inte väger mer än 100 kg. Jag orkar aldrig städa mitt eget rum när jag är hemma,tvättar aldrig själv,diskar aldrig, tar aldrig tag på träningen eller nått. Stackars älskling som kommer bo med mig...haha jaja nu måste jag ta tag i mitt liv. Jag har ett år kvar till vuxen livet..alltså jag menar jag kan inte hålla på så här! Förlåt för det här inlägget men jag var tvungen! Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0